Rabu, 6 April 2011

RiSau...

Awal pagi je aku dah dail no yang aku sibuk dail dr td mlm...
dah 3 hari aku dok risau sangat...
aku cal banyak kali tak angkat..
mesej tak bls..marah ke dia kat aku...
tetibe pagi tadi aku dapat mesej setelah aku tepon berpuluh kali...

.....sy ank buah pk usu.nset pak usu tinggal umah umi..mgu dpn dia dtg balik..ni akak zarina ke?...

Haish awat tak bilang awal...naik gile dah nie...
tapi nape aku nak naik giler..dia sape....
Tak lame lepas tu..aku lah bls...

.......mane tahu name sy akak zarina....

Aku cam dah suspens...
seingt aku dia letak nama aku kat hp dia...
siti....camne lak leh jadi zarina....
tak lame lepas tu dia balas ag..
(dalam hati aku)..em main balas2 mesej lak pulak..hehehehhe

.....sy tahu dari diari pak su..diari paksu tetinggal kat umah...sy turut sedih ngan paksu ..percayalah akak..pak usu seorang yg pnyayng..nama saya.........................umur 20 tahun..sy percaya akak akn bhgia ngan pak usu...tolong rhsiakan dr pak usu yg sy dah bace diari dia...

dalam hatiku...oh my God... confirm dia bace kisah aku ngan pak usu dia..malunyer...em tapi thanks sebab bgtau sal hp tu..lau tak mesti lg bertmbh risau...

so disebabkan tu aku jd tmbh semangt nak study sebab dah tak yah risau ...sekarg aku dah abis study sal pend dan masyarakat..tp 1 soalan dr aku..asal aku meroyan sgt..dia bukan sape2 pun kat ati aku...aaaaaaaaaaaaahhhhhh
mlm ni continue sej maritim....

ni ar mesej tu..

2 ulasan:

  1. nie mesti kes rindu sgt dh nie...
    2 laa...suh balik kg,x nk...
    skarang apa macam...??!!!

    BalasPadam
  2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam