Rabu, 27 April 2011

Merdeka....

tengok title je mesti tertanye2...buat  tebiat ke ape nak cakap merdeka..ni bukan sambutan merdeka yg 31 ogos tu tau....


sebenarnya just nak g tau merdeka lepas dah abis exam utk sem 2 seisi 2010/2011...
suke2.....paper las tadi Pendiidkan n masyarakat...


Tapi abis je exam..aku mula ar nak smbung kerja aku yg tertunggak n lame gak yang aku tinggalkan..ni bukan pasal bil tertunggak tau...tapi hobiku....apelagi bace novel ar....


Tapi aku ingt lagi dulu..bapa aku ni pntg tau kalo anak dia bace novel..oleh kerana dah gian sgt..aku pun dok cover bace novel ngan buku teks atau rujukan yg agak tebal....tahu tak sebab ape...sebab kalo bapa aku buat spocek...konfirm leh pura2 study...sowi bapa sebab terpaksa cover..sebenanrnya aku emang suke ni kerja2 cover mencover ni....hahahahha


tapi kat sini..tak sama ngan kat umah mase nak amik exam penting....kat umah leh study ngan ebok n kikil..lupe lak nak kenalkan ...ebok ni adik aku  ...nama dia nana..nama sebenanrnya...(tak yah kot nak bgtau....kikil pun adik aku gak....tapi nama fames dia wirda...(ala2 penyanyi Indonesia gitu...)ape yg seronoknye bile kiteorg nak exam..konfirm akan ganti2 buat air kopi...yg penting mesti ade air kopi.......
tapi korang jgn ingt kiteorg buat air kopi bukan nak hilang ngantuk ke....atau nak hilangkan haus pun..



tapi.....


utk minum lepas abis study..kire kalo dah abis study raikan dengan minum kopi...
i like it...

Berkat usaha nie..adik aku aku yg kikil ni jadi peladang kelapa sawit yg berjaya,....ebok pulak sekarang buat latiha separa perubatan jururawat masayarakat.....

2 ulasan: