Rabu, 11 Mei 2011

banyaknya hari....

Salam..rasenye lama dah tak upload blog nie..sampai ade org tegur
....makcik bile nak update blog.....

tu yang malam nie tergerak nak upload...
Dah mlas nak bg intro pnjg lebar..

mule-mule nak citer sal hari ibu yang lepas...
Hari Ibu kali dpat sambut ngan family...
yeahhhhh..seronok sgt...
sebab ape...
sebab dapat makan nasi ayam ngan sayur capcai yg begitu lazat..
bukN ITU AJE..ditambah air jus tembikai n kelapa...uh sedapnnye.....
dan membuatkan aku tuk tapau n bawa pulang ke U.K. Malaysia...(hahahaha)

Hari Ibu kali nie aku buat pada hari Ahad. 8 Mei 2011....


ni gambar ayah ngan mak aku...love you so much...

Ni gambar Ibu ngan ayah aku..



Nak tahu sebab ape.?

nak tahu tak?

aku tanye ag nie..nak tahu tak?

oklah aku g tahu,,

sebab aritu akak aku semua tak keje...so aku buat hari ahad...n adik aku yg dok kononnye jururawat pun ade gak....

tapi sebelum hari ahad kiteorg dah mkn KFc banyak sgt...12 ketul + chezzy wedges + aiskrim.
so kami sekeluarga kire kenyang ar..selama 2 hari berturut..
ape2 pun kredit tu fitri...Love you so much ar...hehehhe..


Hari ke-2 yang aku nak citer nie...
 Hari lahir...sempena bulan 5 nie...

first hari lahir adik aku...
yang bongsu....jatuh pada 4 mei 2011...genaplah 11 tahun...
Nur Nabihah...(sowi dik akak tak dpt bg hadiah...tak mampu ag....anti dah mampu baru boleh belikan....saba dik ae)..



second hari jadi kira org teristimewa ar...tapi istimewa ke???
cer jawab..cer jawab...
ambik ko tak terkata...
hari jadi ....
sape ae?????.....
sape ae????..
lupelah....
Nma dia Mohd Fitri .....
Hari lahir dia...8mei 2011..iaitu sama tarikh ngan kiteorg buat sambutan Hari IBu kat umah...
Tp syg dia tak dtg sebab menunaikan kerja ..Cian...

ini lah..fitri yg aku sebutkan tadi...my best friend......




 Third aku  nak citer besday org yg akak aku syg..
aku pun tak tahu nape dia syg sgt kat dia..
Tak silap aku nama dia..
Abg Piie..
tp yg nie spesial sikit sebab aku nak wish kat sini...(haritu tak sempat)
selamt Hari lahir abg Piie yg ke.....(Teetttt)..ne leh bgtau...
semoge pnjg umur n cepat2 lah hntr rombongan ...
sebab ape aku post camne...
sebab...
sebab..
lepas tu aku leh kahwin..hahahahahahahah

Last aku nak citer sal Hari lahir..
Hari lahir ag...
sikit2 hari lahir..
nak wat camne dah tajuk pun banyaknye hari....
Hari lahir adik aku yg kembar..aku ade ke adik kembar..
adelah....
nama dia seorg Mohamad Arif ngan seorg ah..Mohamad Ayub..
slmt hari lahir yang ke 16 tahun....


ni gambar adik kembar aku..tp yg tengah2 tu bukan kembar tau..yg kembar selain yg aku sebutkan tadi..


tu aje tuk arini..
so moralnye..sayangi org yang kite syg...sebelum dia di ambik oleh org yang lebih menyayngi...

1 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam