Isnin, 26 Disember 2011

mandi2....buat lipat...

selamat pagi semua...
rasenye dah terlalu lame tak upload blog ni...

arini aku just nak citer sal mandi2 yg semalam aku pergi...iaitu mandi kat sg tekala..
kali ini aku pergi dengn GENG ARAS 1.....
perancangannya seramai 8 org pergi..tp las2 minutes tinggal 7 org ..
so 4 bijik moto jelag kiteorg pi rider,....

gambar ni tak cukup sorang, NAD Nid Nod si tukang amik gmbar...macam2 gaya helmet ade..al maklumlah ini sahaja yg kami mampu...
Em nak masuk sg Tekala ni kena bayar..tp tak lah semahal mana pun...RM 1.00 je...tp kiteorg siap ag tnye tak de ke student price di sini...ngok ngek kan..kok ye pun nak jimat..agak2 la...


Apa lagi..dah masuk je..kiteorg pun cari port yg paling terbaik..dan paling tinggi yg org lain tak leh sampai..so kami pilih tempat yg ade "SESA" tu...sampai port terus je bentang ponco..

1 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam