Sabtu, 13 April 2013

aku yang bersyukur.......

aku rase lame dah tak update blog ni..tetibe aku teringin nak menulis blog malam ni....
aku bersyukur sebab aku dapt kerja biase2 je....aku tak kisah pun ianya tak setanding dengan sijil yg aku ada...sjil bukan penentu kejayaan...
Bagi aku...ia satu pengalaman bg aku...pengalaman yg ckup pahit....lebihbnyk pahit dr manisnya....
Yang pasti ..aku bersyukur kerana di tempat kerja tulah..tempat aku dpt mengawal emosi..belajar bersabar..dan yang paling penting...ilmu yng pling susah nK DAPAT ialah ilmu SABAR....
Aku bersyukur peroleh kawan2 yg jujur..dan menegur ku demi kebaikan....seriusly.....
aku syg kawan2 aku tu....
kak fatty...
kak eri...
kak effa...
kak yana.
.linda...(sebab dia marah aku panggil kak linda..
kak ani (gemuk)...sebab linda suka panggil ani gemuk...huhuhu
aku bersyukur dengan aanya korang semua...
aku rase ni aje yg mampu aku tulis..nak smbung buat buku log mengajar..
sebab kom nak tgok hari isnin....
aduhai....
kom...
kom...
kom yang dikasihi...
huwaaa....
syg kom lebih ar....

2 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam

  2. شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

    شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    BalasPadam